29. júla 2015

Privítanie

♥Tak vítam vás pri mojom prvom článku♥



Ahojte♥
Volám sa Martina a mám 14 rokov.Bývam v Bratislave z mojou mamou,sestrou a nevlastným otcom.Mám jednu vlastnú sestru a dvoch nevlastných bratov.Tento rok ma čaká už deviaty ročník.Na ktorý sa nie dvakrát teším.Mala som už jeden blog ktorý som si vytvorila minulý rok keď som sa strašne nudila.Tento blog vznikol tiež z nudy,ale aj pomocou mojej kamarátky.Mám v pláne sa o blog starať pravidelne aby neskončil ako ten prvý.(Preto budem rada za každú vašu podporu).
Moja obľúbená farba je Modrá,Fialová a Čierna.Milujem Aquaparky,kúpaliská a jazerá (Samozrejme ktoré sú vhodné na kúpanie).Mám rada tobogany,ale viac pomalšie ako rýchle.Nemuselo by to dopadnúť najlepšie.Strašne rada počúvam hudbu,a hľadám dookola nejaké nové pesničky ktoré skončia v mojom telefóne♥ Rada čítam story na Wattpade (Keď niekto máte Wattpad a píšete story kludne mi napíšte link do komentára :) Rada si ich prečítam ♥


Týmto by som ukončila tento kratší článok o mne.Určite v blízkosti budú dlhšie a zaujímavejšie :)
Budem veľmi rada za každý komentár ♥



29 komentárov:

  1. Strašne pekný vzhľad blogu :) Máme veľa podobného, dúfam že sa ti bude s blogom dariť, a ako si sama napísala, neskončí ako ten prvý, držím palce.
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :) a aj ja dúfam že konečne neskonči tento blog ako ten prvý ♥

      Odstrániť
  2. Moc pěkný úvodní článek :-) Moc se mi líbí design! :-)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný blog, veľa šťastia v ďalšom blogovaní ^^ 
    Zonia's Book World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jednoduchý vzato pěkný design a skvělé uvítání. Přeji hodně štěstí do blogování.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. želám veľa šťastia pri písaní a teším sa na nové príspevky :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, tak to hodně štěstí, hlavně ať tě to baví! :) Taky ráda čtu na wattpadu, ale nic nepíšu :D
    Máš suprový design ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super blog :) sme si celkom podobné :D aj ja idem do deviatky ;) tak nech sa ti darí :) :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líbí se mi tvůj disain, fakt strašně moc se mi líbí :D https://www.wattpad.com/user/Kety21 a tady je můj wattpad budu ráda když se na něj podíváš a vybereš bsi třeba i nějaký příběh který budeš číst :)
    A mimochodem přeji hodně štěstí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Určite si pôjdem pozrieť tvoj Wattpad :) A dúfam že sa mi zapáči aj nejaká tvoja story ^^

      Odstrániť
  9. Rovněž se mi velmi líbí vzhled tvého blogu. Do budoucna ti přeji mnoho štěstí ať už v bloggerském, či normálním světě.
    Rozhodně tvůj blog budu navštěvovat, již teď se těším na zajímavé a působivé články :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. máme toho dost společného :) a přeji hodně štěstím s blogem! :) máš velmi pěkný vzhled a těším se na další články :) stávám se pravidelnou čtenářkou^^
    http://martinaiv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekný dizajn :3 Tiež zbožňujem tobogány, ale skôr tie rýchlejšie, aj keď to nie vždy dopadne najlepšie :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 A priznám sa,že bola som už na jednom takom rýchlejšom,a stačilo mi raz :D

      Odstrániť
  12. Máš pěkný desing blogu, doufám, že u blogu vydržíš. Ať se daří!
    http://knizni-koutek-podivinky.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Naozaj nádherné zábery, obrázky :) Presne takto si predstavujem leto. A dizajn je inak fakt perfektný :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieť môj blog Blog by Katy :-* a zároveň ťa chcem týmto pozvať do mojej prvej GIVEAWAY. Budem veľmi rada, ak sa zapojíš

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Naozaj pekný dizajn. :) Držím palce v deviatke.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť